Wednesday, April 29, 2009

求醫

今日又去咗睇中醫.
因為個頭由噚日開始就痛.
但係噚晚要返學,去唔到.

初時以為係比風吹親又或者感冒.
原來又係話我寒.
次次都係咁講,好悶.
所以我每次都盡量諗啲問題問吓.

問題一:
如果個人緊張,把脈把唔把得到?
答案係得既.
咁我緊唔緊張呢?
醫師答:之前唔緊張. ==>潛台詞即係而家緊張啦
我:咁而家...
醫師答:而家係好緊張...

問題二:
點解我成日都喺夜晚六七點時超眼瞓.
但係八點開始就越黎越精神?
醫師話因為我個人虛.
而人既唔知乜乜少陽經(已經唔記得咗係邊條,可能睇返段譽會知道)
係下午三點至六七點,血氣運行會由最強漸轉弱.
加上太陽下山後個人既血氣更差.寒氣更盛.
而我一直太勞累,下一道氣又補唔切,所以會咁.

一般人如果咁攰,夜晚應該會好好瞓.
但係我係晚上仍然又好多嘢做.
一直透支,扯到行晒.
個人又超緊張.
所以到夜晚都係會瞓得唔好.

但係而家係非常時期,唔可以鬆懈.
仲有一個月啫!
加油!!

又:由於頭痛,今日醫師同我按咗幾吓,按完後又真係唔痛喎!掂!
又又:答咗佢今日早餐同午餐食乜後,被嚴肅地「循循善誘」了幾句.
   但係而我暫時仲未諗到乜食比好,諗到先算!

No comments: