Saturday, May 2, 2009

Study Group

就黎考試啦,所以今日去咗個同學仔屋企.
大家諗住做個study group.
可以一齊溫習.有問題提出討論.
但係作用唔大囉!

大家進度唔同.
想溫既嘢唔同.
溫習方向唔同.
況且時間無多,
大家都只想溫自己想溫既嘢(最少我係).
而且人多又會傾計.
攪到事倍功半.
如果我今日自己留係圖書館溫,
應該會溫多好多.

不過今日都幾開心.
幾個人有傾有講咁,咁又一日.
仲有今日講既英文應該係我過去幾年講既總和囉.
大學畢業後都冇乜點講過啦!

仲有好彩我今日有去,原來我將兩科既考試日期掉轉咗.
今日同同學仔傾開計至發覺!
好彩為時未晚.影響不大.
聽日真係要認真的溫至得啦!

No comments: