Thursday, April 16, 2009

得?失?

自畢業後,一直有進修的打算.
因為現今社會競爭激烈,唔自求多褔的話,遲早被淘汰.
然而一直都唔知讀乜好.
所以拖拖吓到上年才的起心肝.

其實報名前已經知道並不容易.
低合格率,而且出名辛苦.
並不是可以隨便濛混過去便合格的.
成日要上堂,仲有大量筆記要睇.
那些文章可不是說笑的.
一個段落,可能看三數次也不明.
一頁大既有六七段,
一個科目有大既三百頁,
一年要唸三科.
條數...

其實我是喜歡讀書的.
我喜歡學習的過程.
喜歡學到新知識後的滿足感.
喜歡返學可以結識到新朋友.

但我也喜歡玩.
喜歡無拘無束的過日子,hea時間~
如果我沒唸,我一共可以省下十多萬.
一年可以多二三百個小時上堂時間省下.
仲有溫習時間.
日子可以過得舒泰一點.
(應該可以老得慢啲添!)

有時我會想:
花那麼多時間,金錢.值得嗎?
現在唸了,我的工作是不是真的有保障呢?
還有我的工作前境.都係未知之數.
究竟是得的多? 還是失的多?

No comments: