Thursday, April 2, 2009

真係做得好?

近兩個星期,常常要加班,
真的很累.
雖然阿哥常叫我分啲比佢做,
但係佢平時都晚晚八九點至走,
我點好意思比佢呢?
大家一齊加班啦!

阿哥係朱古力愛好者.
櫃中常儲有朱古力,
仲要係唔貴唔買.
久不久也會請我品嘗一兩種.
佢唔係請你食咁簡單,
佢仲會介紹一吓隻朱古力.

之前請過我食VERO的Lemon Drops 同Sesame Pencils,
昨晚送了我一片Amedei的Porcelana.
仲特意介紹,叫我不要小看那小小的一片Porcelana.
原來Porcelana係唯一一種全用Criollo可可豆製成的朱古力.
Criollo是三大可可豆中最稀有的一種,
Amedei則以高價包下了它的夢幻產地委內瑞拉的Chuao小鎮的所有Criollo可可豆,
製成Porcelana,每年只限售二萬盒.

另外今日午膳時,公司冇晒人,
佢又突然走出來,送我一盒Jean Paul Hevin
哇!又有得食?
電話都唔講住,要同佢傾兩句,講咗多謝先.
佢話阿姐讚我(最近的special task)做得好,
係唔係呀?
仲有阿X同阿Y(Sales Team 兩個阿姐)都讚我喎...
有人讚都開心.
起碼辛苦得黎有人(最緊要係老細)知嘛!
但係佢叫我唔好比同事W知囉.

不過隔咗一陣我又諗到啲嘢,
昨天同事W經佢提名,攞咗Employee of the Month,
可能佢怕我冇份會唔開心啩.

但係乜我比人印象係咁小家嫁咩?
佢攞都正常吖,我年資最短,排隊都係佢先啦!
而家佢攞咗,有獎金,我地最少都可以屈餐下午茶.
Yes!

No comments: