Tuesday, March 31, 2009

小地震

小休後的第一個工作天,
出奇地早了回到公司,
返到去,係最早既一個.
好靜,但係就見到隔離位個同事個櫃打開晒,冇鎖.
唔通噚晚走得好急?
但係佢平時個櫃唔鎖都唔會打開晒格!

稍後兩個同事回到來,
一見我就話我早,然後就問我係咪知道咗啦?
知道咗?知咩呀?有咩係我應該知嫁?
原來有個同事噚日收到大信封,被炒了.

我們小隊原本第屬於商業銀行部.
上年的一次重組,小隊一分為二.
編制上一半人轉到了營運部.
但工作上仍是一個團隊.
工作性質亦沒變.
對我地黎講就只係在公司結構上的老細轉咗.

受害人原來屬於營運部,上年重組後才轉來.
佢就剛相反,老細沒變,但係其他嘢就唔同晒.
不過係人都知佢同營運部阿姐唔妥(雖則我諗冇人妥嗰個阿姐)

昨日上午十點幾,先由阿哥收到營運部阿姐來電,
一黎就話有有關其他同事既Private & Confidential事講.
講完至同我地小隊阿姐講.
到十一點幾,營運部阿姐同人事部代表黎到派信.

作為全球其中一間蝕水最勁的銀行,
裁員都預咗,估唔到既係負責人的手法.

在公,全個過程都冇問過商業銀行部既人,
連我地香港區主管都唔知.
話炒就炒,要交人,又唔見你交自己既人.
都算,冇人想少個人幫自己做嘢.
但係你要炒既係喺人地地方做嘢既人,點都要知會聲啩.
到炒嗰一刻至通知人,擺到明唔比面,
亦唔比機會人做嘢救人.
再者,人地都要安排工作架!
如果比咗啲重要嘢佢跟,人又比你炒咗,咪比你累死?

在私,人地話晒都係度做咗十幾年,
比得個一個鐘人地執嘢,
仲話要叫人睇住佢執喎!
痴線架,自己又唔睇?
人地而家唔係做錯嘢喎至被炒喎,你當人賊呀?
唔係咁做嘢啩?

No comments: