Monday, March 2, 2009

脫髮

這幾年斷斷續續的,
都會脫髮.
唔係話正常人每日甩一百幾十條嗰種喎.
係好似人地俗稱鬼剃頭嗰種.
即係頭上會有一處冇晒頭髮.

通常小則就好似一個五蚊銀咁大.
試過最大有成四個五蚊銀咁大.
那時是我最感激阿媽生成我把頭髮咁厚的時候.
因為脫髮範圍咁大都仲可以遮得住!
通常甩到咁常吓就會慢慢生番.
但係由甩到全部生番晒,最長試過要年幾兩年囉!

昨日尖完吹頭的時候發覺我又有脫髮啦.
係太陽穴對上.
範圍大約五蚊銀咁大.
其他地方都是濃濃的,
剩係嗰度稀疏得很,
輕輕一撥便見到頭皮.
一見到就愁.

以前查過脫髮的成因有好多.
可以係遺傳.
可以係壓力.
可以係心理.
可以係營養不良.
又或者係內分泌失調.

我試過問醫生,髮型師,
但係冇人幫到我,
次次都係佢自己好番既.
只可以等!
唉!唔知又要幾時至生得返啦!

No comments: