Friday, January 9, 2009

SK-II Facial

星期日去咗Sogo Club 既SK-II BeautiQue做Facial.
去到先換衫,之後再喝杯茶.
可以揀蘋果,玫瑰或者薑荼.
我揀咗蘋果.
一向對花茶興趣不大,味道一般啦.

之後便入房做Facial.

小姐同我揀咗柔軟滑肌護理

因為化咗少少妝,要先卸妝.
小姐好有心機咁幫我先用棉花棒慢慢掃.
淨係隻右眼都掃咗幾分鐘.
之後用卸妝油落妝.
然後再用泡泡洗面.
即係一共洗兩次.

過水就用嗰個Frinator電動清潔.
係點既呢?
個Frinator個頭比我既感覺就好似枝安美露個頭咁囉!
濕濕地,但係會震同出水.
應該除咗過水之外仲可以去到死皮,連Peeling都唔駛!

跟手搽爽膚水
然後搽Rebooster
再做香薰噴霧(不過一啲都唔覺有香薰囉!)
網紗增氧護理 <--無印象,唔知有冇做到或者係點

針清呀,普通啦.
梗係唔夠Elaine細心啦.
按摩呀,都係普通啦.
不過我都有瞓著到.
修眉呀,都係ipsa好啲.

下一部係搽神仙水.
佢地唔係用一般美容院既超聲波導入.
係用什麼微電流導入喎.
先用一個大拑,拑上有濕濕地既海棉.
拑係手腕上.
之後用個碌,一路搽,一路碌.

面膜係用SK-II既paper mask.
雖然做facial做paper mask好似唔抵.
但係佢啲mask自己買要七八十蚊一塊,都唔差啦!
做完mask,黎多次神仙水.

仲有冷熱鎚.
先用熱的,作用係先打開毛孔,等其它護膚品更易吸收.
搽埋cream (包括埋眼部).
再用冷鎚收細毛孔,
做埋肩頸按摩完成啦!

做完後再有一杯茶.
今次我飲薑茶!
都係薑茶好味啲!

個facial因為有Coupon,半價即係$210-
唔叫好好,不過都OK啦,做咗都超過個半鍾喎.
全部用SK-II Products.
做完後皮膚都有番晒光澤,無暗啞.

我買咗course,有八五折,即係大約$357-一次.
佢仲送多兩次比我添!
仲可以比讓比其他人做!
而家做facial咁貴,價錢都可以接受啦!


柔軟滑肌護理
1.Frinator 雙向式電動清潔
2.爽膚調整
3.Aromist 香薰噴霧
4.網紗增氧護理
5.Vac Spray 清除粉刺/消炎
6.活療水療按摩
7.專業技巧修眉
8.Ions正負極營養導入
9.活細胞修護面膜
10.保濕精華素導入
11.個人眼部及滑肌產品
12.Peltier冷熱按摩器提昇營養滲透
13.頭部及肩膊抒醒按摩

No comments: