Wednesday, January 21, 2009

唔識講,唔好講

自問對人真誠,亦不常說謊.
但唔知點解有人想不到點講大話就會向我求救.
可能因為我想到的真的會比別人多.
即係好聽就叫細心,
唔好聽就係小心眼.

亦可能因為咁,
我比較敏感.
人家說一句話,我可能就會想:佢係咪講大話呃我呢?
雖然都唔係啲會死人既大話.
有部份仲可能係善意的謊言.
但係比我知道/察覺咗,始終都會有點唔高興.

老土啲講,我交朋友一向都係用真心.
除非我好唔妥你,
否則當得你係朋友,就唔會敷衍.
所以我都希望得到同樣對待.

所以如果你要講大話,
唔該唔好比我知.
或者至少都講個合理啲既囉!
唔窒,唔問,唔拆穿你,係唔想你落唔到台咋!

2 comments:

Anonymous said...

sorry la... next time i'll seek for help from other brothers lar...

suen ba la... those cheat u or lie to u are not good friends... u have us is enough.

JY

Jellyfish said...

no no no!!
u are welcomed to ask me Qs!
anytime and anything is ok la~
coz' u gals are the best la!
they can't compare!