Monday, January 19, 2009

雞碎咁多

本來一早預咗入得嚟,頭兩年都冇花紅架啦.
點知今日阿哥話比我知有.
但係個數就....
咪就係雞碎咁多囉!

本來預咗冇,突然又有,係應該高興既.
但係有同事同我講,佢做咗咁耐,
未試過花紅係少過一個月糧架囉.
我今次,係連半個月都冇.

以我個人多心,多嘢諗既性格.
好自然就會諗,得咁少.
係人人都咁少吖,定係得我係咁少呢?
雖然阿哥講過,唔好失望,
其實個個都差唔多,都係得咁少,
不過我知道應該係我最低囉...

唯有不斷催眠自己:本身預咗冇,而家係額外既!
賺咗架啦!好阿Q!

之不過...
都係嗰句,雞碎咁多,做得啲乜?

No comments: