Saturday, January 10, 2009

愛自己

人越大,越愛自己.
尤其係當你生活安穩,無乜大風浪時.
因為你唔會知道置身的情況環境幾時會變.
亦因為年紀大了,發覺人生中有太多人,太多事唔到你控制.
所以做人要對自己好啲.

唔想做違背自己意願的事.
雖然係工作上有時唔想做都要做.
否則何來本錢繼續愛自己更多?

亦唔想做傷害他人事.
係我簡單的生活圈子裏,
係冇傷人利己的可能.
況且我不望大富大貴.(雖然我絶對願意中六合彩金多寶)

找個愛自己,自己也愛的人.
可以的話,最好佢愛我多啲.
找不到的話也無仿,
因為我仲有班茂利陪!

一句到尾,
無論做什麼,決定什麼都好.
最緊要自己高興!
自己的生活自己過.
著好啲,食好啲,坃好啲.
花既係自己既時間.
駛既係自己錢.
咁大個人,連父母也管不著.(雖然可能係心淡唔想再管 :p)
除咗自己之外,冇人可以話我(地)!

No comments: