Wednesday, July 16, 2008

Tele-Conference

因為公司大,部份工序不在香港進行,部份要去新加坡,部份要去吉隆坡,連出錢都要環遊世界之後至入到香港戶口.

亦因為公司咁大,少不免有時要開Tele-Conference,各個城市的代表透過電話開會,Briefing.

今日就試咗第一次,用互聯網傳送的聲音很清晰,清楚得可以聽到世界各地在電話旁的人各樣唔關事對話,明明講咗好多次,叫不發言的人要Mute咗個電話,都仲可以聽到各地方言,雜音;仲有人開開吓會可以將個電話OnHold,放音樂比全世界的人聽;又有人唔知係個電話度攪乜鬼,整啲刺耳的回音出來.可唔可以專業啲呀?做緊嘢嫁!

Meeting Room的冷氣強勁,仲要開成兩個鐘頭咁耐,勁難頂!開完會出黎,吹到頭都痛.

不過我覺得喺NY的人仲慘,我地開下晝5-7,即係佢地既朝早5-7,晨早就要返工.明早香港時間九點仲有一場,做Project Leader真係唔簡單!

No comments: