Sunday, July 6, 2008

我拍拖呀!

上星期同幾位兄弟吃晚飯,期間一位朋友來電,說了兩句.
電話講完後,兄弟甲用一付股起勇氣的樣子問:你係咪拍拖?
好自然,反射作用般,我立即答:唔係,點解你咁問?
(即時評論員兄弟乙即時評道:答得好快,好肯定!)

兄弟甲堅持再問:有人話你拍拖喎!
堅持回答:冇喎!邊個講嫁?
甲:有人囉,嗰個人同你好熟嫁喎.
堅持追問:但係真係無喎,不過我好想知係邊個講既.(一定要抓出兇手)

甲:係E講嫁.
問:點解佢會咁講嫁?
甲:冇呀,佢覺得你似囉!
  我已經話唔會啦,冇可能拍拖我地會唔知囉,同埋個個啲時間唔係返工就係
  同我地一齊.
為了洗脫嫌疑即時回應:對對對!平時工作時間咁長,大家又見得咁密,唔會唔知囉,同埋我一定會同大家講既!
兄弟丙和應道:係啦!無可能唔知啦!我地每星期最少見一次,無理由會唔知!
再回應:咁我最近係多個同其他朋友出去玩既,不過冇拍拖囉!

對不起,各位兄弟,要各位廢心了!亦謝謝各同學對本人的信任和了解!
同時很抱歉令大家失望了,因為...
我真的沒拍拖...呵呵呵...
有的話再告訴你們吧!
有什麼問題歡迎各位直接問我!
多謝!!

No comments: