Sunday, July 13, 2008

我的心太軟


一直想再做大家最愛的朱古力心太軟蛋糕.

昨天終於做了,粉漿做好,倒進焗杯,再放入雪櫃雪凍.

先預熱焗爐,焗了不用十分鐘便已有陣陣朱古力香氣飄於室內.前後只須焗十多分鐘便成.出爐後,加一杓雲呢嗱味的雪糕在旁.外觀已經十分吸引.

用匙從中一分,深啡色的香濃古朱力漿從中流出,還飄著熱煙,和著冰凍的雪糕於入口中,正!

真的很想和大家分享...

找個機會吧!

10 comments:

芷蔚 said...

我又想食...

Jellyfish said...

咁你地邊個屋企有焗爐又可以比我上去玩呀?

Jellyfish said...

昨夜電腦壞壞地,今晚上載返張相.

芷蔚 said...

我有一個好似多士爐咁大嘅焗爐.

Anonymous said...

咁你個個會唔會真係多士爐,而唔係焗爐呢??????

Anonymous said...

上面留言既人係我!

Jellyfish said...

我都懷疑嗰個係多士爐囉!

芷蔚 said...

係焗爐呢...
有得較溫度 (110-240) 同時間 (max. 15 分鐘)架...

Anonymous said...

多士爐都有LEI D FUNCTION 架WOR!!!!!!

Jellyfish said...

同埋得嗰十五分鐘,咪要成日睇住較長個時間囉!