Wednesday, October 14, 2009

由得我啦

女孩子特別多護理要做.
今晚特地過了一轉銅鑼灣就係為咗做久違了的其中一項.

呢幾晚都特別夜瞓,一天大概六小時.
昨晚更只有五個小時,真的不夠.
加上血壓底,成個人也恍惚起來.
工作了一天,要做的事並沒減少.
反而積壓得更多.
枱面凌亂,又唔見文件.
真的沒精神再同人social.

偏偏做護理行業的小姐都喜歡與人寒暄.
我只好隨便敷衍數句.
誰知離開上了巴士後,
竟然收到那位小姐的長長sms.
大意是覺得我好多心事,全程冇笑過.
如果係佢做得唔好要話佢知.
知我下個月生日,仲祝定我生日快樂.
攪到我仲要覆個msg比佢話唔關佢事.
係我自己攰啫.
都唔知係佢entertain我定我entertain佢?!
大家都唔熟,你由得我啦!

No comments: