Monday, October 5, 2009

治療(一)

無無聊聊,
上網搜了一下醫生開約我的藥.

據醫生所講,朝早食嗰粒只係維他命!
但係唔係普遍維他命,係'再生維他命'!
可以幫我啲死咗既腦細胞再生返出黎.
好以好勁咁喎!

另外晚上有三粒,
一粒血清素,補充我所缺少的.
兩粒中和劑,要黎中和我腦中的壓力荷爾蒙喎(好似係咁).

已經食咗幾個禮拜.
初初食時我覺得有時會心跳.
但係醫生話唔關啲藥事喎!
(都唔知係唔係既,我上網見到好似會有類似既負作用喎!)
但係食咗藥之後既睡眠質量就真的真的大大改善了!
瞓得唔好呢個問題我已經有咗好耐.
而家瞓得好啲,人都醒神啲!
上堂都冇樁眼瞓啦!

不過呢兩晚又瞓得差咗,
唔通要叫醫生加藥?

No comments: