Sunday, September 20, 2009

戒口

過去一年,看過中醫,現在看西醫.
各有各的飲食禁忌,不能吃的多不勝數.
大致如下:

中醫:
所有凍食凍飲,如雪糕,汽水.
仲有西茶,綠茶,
奶茶則冷熱都唔得.

寒涼食品,如:
所有菇菌,冬菇除外.
豆腐,腐皮,所有黃豆製品,辣的除外.
綠豆,芽菜.
所有蔬菜皆為寒,須要用薑煮才可.
另色淡,質滑的菜如黃芽白,娃娃菜,白菜都唔得.
瓜類亦一樣,除咗節瓜正氣之外.

還有生果都係,好多都唔得.
好似梨,士多啤梨,奇異果,火龍果等,
清甜的山竹更是大忌.
連我最愛的雪蛤燉耶皇都唔得.

西醫則簡單點,
不可吃喝任何有咖啡因的東西,
即係唔飲得咖啡,所有的茶,可樂,葡萄適,
酒更加唔得.
還有還有,朱古力都唔食得!!!!

但係叫我唔食朱古力係無可能架囉!
情緒低落時,工作緊張時就更想!
唔食既話,我驚我會仲嚴重喎!

我試過問醫生,食少少唔怕啩!?
佢話呢啲興奮劑,
食咗個胃會分泌更多胃酸,
就會胃痛架啦!
風水佬呃你十年八年,
我最多都係呃到你幾日啫!

我噚日晏晝試過喝了紅茶.
真係好快就胃痛.....

No comments: