Monday, September 14, 2009

我快樂

我絶對是個有資格快樂的人.

一家人尚算齊齊整整,身體健康.
財政ok,起碼不用憂柴憂米.
我份人工勉強夠駛.

朋友未算相識滿天下,
但知心的有好兄弟.
還有其他其他,都是隨和,沒甚所謂的人,
亦即謂就得我,和他們一起我多數都做到/得到我想要的.
佢地仲會聽我發牢騷添.
(我也可以是牢騷王 :p )

學習,老實說真的不容易,
但多花時間,付出努力,還應付得到.
成績也可以.
還有班一齊同學仔嘻嘻哈哈.

工作,是現是為止做得做愉快的一份工作.
係忙囉.
但哪間銀行的risk係不忙的?
這裡至少老細撐你,不公平的事會人有出頭.
同事OK,兩個阿哥都是關心我的.
(我甚至覺得佢兩個都係偏心我多一點的 :p )

其它的...
我想要的東西,只要不是太昂貴,自己亦可以買得到.
身體抱恙,有人鼓勵放病假,早收工.
工作忙時有人幫.
想去玩時有人陪我癲,
唔開心時有人問候,
考試合格有禮物收.
現在應該是我這生中其中一段最快樂的時間.

所以呢...
我應該是快樂的,
該死唔駛病,自己留意一點就可以的了.
再觀察下先啦!

No comments: