Saturday, November 1, 2008

哈佬喂

今年哈佬喂係星期五,擺明係一個比機會大家去玩的好機會.
六點幾放工,約咗朋友仔食個飯先.
本來飯腳已被同事邀約去火煱,
可能因為放我飛機放得多,覺得唔好意思,
今次放了同事飛機,和我晚飯.:p

上次冇去到住家菜,臨時改咗去客家好棧,換來一肚子氣.
今次去返住家菜食.
叫咗個湯,蘋果雪梨煲排骨,都幾好飲,
好過上次個凍湯多多聲!
仲有叫咗蛋白蟹肉西蘭花,同埋豆腐班腩煲,
兩個餸都唔錯.

吃完晚飯,未夠鍾到下場,於是四圍逛逛,
想給阿娘買個銀包,於是逛了Gucci和Coach,
但係揀唔到啱心水的.
之後到City Super,想看看有沒有應節小道具.
但實在揀唔落手,唯有放棄.

是晚到了Grand Hyatt的JJ's Club消遣.
我們到得早,到達時只有兩個爆炸頭朋友在場.
喝了幾口香檳後一個個才陸續出現.
現場有五人Live Band表演助慶.
亦有人落場跳舞,氣氛尚算不錯.

之後大家決定再轉戰蘭桂坊.
但我今天要上堂,所以先回家.
(其實是年紀大,唔想同人迫)

我一向比較喜歡三五個人一起,
喝兩杯,傾吓計.
如此大鳴大放的玩樂方式,偶一為之尚可.
昨夜場地亦不是太擠擁,一行人亦玩得頗開心!
過時過節,和朋友們開心一吓都ok!

對我來說,小缺點是音響勁大聲,
坐埋一齊對話也要貼耳仔,大聲講,
今天覺得有點喉嚨痛添!

No comments: