Wednesday, October 29, 2008

寒入膏肓

小時候家裏常煲涼茶,同埋逢親有咩唔妥都係話熱氣.
今晚跟咗麥同學去睇中醫至知,原來我係一個大寒人!
仲要係至陰至寒嗰隻!

據莫醫師所講,我的所有問題都係出自一個「寒」字.
包括出暗瘡,月經不調,瞓得唔好,皮膚唔好,易癢都係.

我問醫師,同麥同學比,哪個較寒.
醫師話比起麥同學,我.寒.好.多!
我寒到直程係病態
有排攪!要調理半年喎!

我又問,咁我成日生痱滋,又係點?
佢話唔係熱氣,係陰虛!
於是我又問,咁如果我陰虛,可以點?(即係可以食乜?唔可以食乜?)
佢想一想,答:無辦法,你都係上黎醫啦!

唉...
從來沒想過出暗瘡,生痱滋會係因為寒得濟...
亦沒想過原來我是一個至陰到寒既大寒人囉!

P.S.剛喝完藥,碗藥唔係苦,係勁難飲!

No comments: