Sunday, October 12, 2008

手工日

終於再黎多次手作仔日.
今次地點唔再係李小姐屋企,係嫻姐屋企.

較早前嫻姐已經做咗布包鈕釦同電話繩,十分精美.
我學吓,抄吓.
最後做咗兩件製成品.

      (一)布包鈕釦橡皮筋


      (二)雜物電話繩


遺憾一是回家發覺電話繩個扣已經鬆咗,要找個時間修理理.
遺憾二是李小姐答應咗幫我造兩顆布包鈕,最後冇做到囉...

7 comments:

芷蔚 said...

回遺憾二: 係因為冇膠用呀! 下次補番俾你啦~ 差你兩粒布包鈕啦~

Jellyfish said...

但係你用晒一塊好靚既布,
不過最後乜都冇造到出黎喎..
自私係唔啱嫁...

Anonymous said...

岩岩又找到屋企有一幅俄羅斯套娃的布!(完全唔記得買左!)好靚啊!!!!

芷蔚 said...

哇哈哈~
早到的鳥兒有得食~~~
卡卡卡卡卡~~~~~~~~~~

Jellyfish said...

我開始想唔預你做陶瓷....
-_-#

芷蔚 said...

你唔捨得我嘅,
我咁趣緻~
卡卡卡卡卡卡~~~~~~

Jellyfish said...

唔係我唔捨得你,經過今日之後,
我覺得會係你唔捨得我啲朋友囉!