Thursday, August 21, 2008

與姐的對話

我家有四姐弟,本人排行第二,對上有個姐姐,下面兩個,一個妹妹及么弟.
大家感情尚算不俗,所以姐弟間亦會常常一起幹無聊事(例如會大家在同一間屋中,都不會面對面談話,而用msn).

昨晚姐姐特然和阿娘說她唔知幾時拗了柴.
最攪笑既係,佢話瞓醒就係咁.
瞓著咗點拗柴呀?


節錄今晚和姐姐的一節無聊對話如下,姐想屈我累佢拗柴:

姐:咩呀,可能就係你發夢的時候推我,我先會整到架!
我:實係啦.你瘦唔到都係因為發夢時我質你食嘢咋!

姐:唔怪得之啦!我都奇怪架啦!有咩理由至得架!
我:仲有呀,你生得咁矮都係因為你發育時我晚晚去打你頭頂,你至長唔高咋!

姐:我今晚就話比呀嫲知,等佢黎話你!
我:阿嫲不知幾開心呀,你而家咁似佢,如果唔係你好似我咁,又高又瘦,佢就唔高興啦!

姐:你慳d啦你,你咪以為比我高/瘦,就係真係又高又瘦至得架!
我:咁係阿嫲眼中,我係丫麻.
姐:你再講,阿嫲今晚就會話你知佢唔係架啦.
我:我唔講囉,等阿嫲唔話我知,話你知!

姐:哦,咁唔駛阿嫲話我知,我都知你唔係又高又瘦啦.
我:唔係喎,我驚唔係阿嫲親口話你知,你會心有不甘,始終都會有條刺喎!
姐:我而家思疑有條刺個個係你喎,我怕你接受唔到,唔肯承認,自己扼自己就唔好啦都係叫阿嫲行一轉,今晚親口話你知啦.

我:放心啦,我點會有刺係個心度喎,事實係點,我同你一齊企係鏡前照照就即刻知啦... 我冇咁做,都係驚你接受唔到咋.
姐:又黎啦,又黎啦,仲唔認你接受唔到,你再係咁,阿嫲一陣間等唔切你瞓著,就行入你房架啦!
我:唔會啦,佢咁錫你,佢係都飄咗入你房先啦.
姐:hey,我呢d時時都掛住佢的,阿嫲就係我心中,唔駛時時見的.
我:你實係啦!不過阿嫲掛住你嘛!

姐:其實我諗諗下,我隻腳有可能係我坐到扭到.我好鐘意放隻腳係張凳度.
我:係囉,自我檢討吓咪好囉,唔好成日賴人至得假!


其實真係絕頂無聊,有無朋友屋企都係咁既呢?

1 comment:

芷蔚 said...

超級低能,無聊,但係勁攪笑!