Sunday, August 31, 2008

收拾

我房地上的一幢筆記,桌上的筆記書本,多得慘不忍暏.
今天無聊在家,終於「的」起心肝,收拾一下房間.

原來只打算整理筆記,誰知最後作了一項偉大工程!
除了今年剛用完的法律筆記外,還清理了一些金融筆記和書.

最後,我丟了四本舊書,一整呎高的筆記和廢紙,數袋垃圾,還有一台陳年舊mini hifi.
幾個小時後,終於被我理出一小片淨土來!
多年不見天日的窗台終於有平面再次出現!
很高興呢!

但用了一個下午,都只收拾了房間的一小隅.
我仲有電腦枱,衣櫃同大量衣物未整理.
究竟要幾耐至可以攪掂成間房呢?
明明我間房好細之嘛.
到我執得完,個窗台應該又亂返.

不過在收拾的過程中,我還找到了一些很有趣的東西,比如一些陳年舊照.
我找到了同學們中學時期的學生照,係要嚟貼學生證嗰隻!
咁都唔奇,最奇既係當中竟然有某同學的舊男友!!
張相我望咗好耐至記得相中人是誰.
點解我會有既呢?
我已經唔記得咗.有冇人記得?
或者遲啲可以攞出嚟大家一齊分享吓...

4 comments:

Anonymous said...

I want to know! whose bf??!

Yau Yau

Jellyfish said...

haha!! well... guess guess lar...
係呢度唔可以除便響朵,好容易出事,我啱啱考試合格,唔想死住...

芷蔚 said...

如果會死, 即刻唔關我事啦?
我一定唔會殺你啦~

Jellyfish said...

嘩哈哈!!
唔講得!唔講得!