Saturday, November 21, 2009

Mood Disorder

睇咗幾個月醫生,
為方便claim保險,
醫生紙上寫的診斷一直是胃病.
而家個胃冇事啦,
所以唔可以再寫胃病,
我叫姑娘講照寫啦,
試吓claim唔claim到先.

因此亦所以終於知道我的病原來即係Mood Disorder.
即係情緒病.
原來情緒病有七種:
1. 經常焦慮症
2. 社交焦慮症
3. 創傷後情緒病
4. 驚恐症
5. 強迫症
6. 抑鬱症
7. 鬱躁症

醫生冇同我講我係邊種.
上網做咗啲測試
我諗我係抑鬱症,
不過係輕微嗰隻囉!

資料話治療要六個月至一年,
但係我好輕微咋喎,
至少我冇諗自殺丫!
如果保險冇得claim既話,
我一定唔會睇咁耐!
最多睇多一兩個月算數!

No comments: