Saturday, November 28, 2009

網球肘

手痛,膝痛,
以為係天氣凍,引發之前摔倒的後遺症.
所以今日去咗睇跌打.
點知師傅話我隻手有啲網球肘.
有事的係前臂近手踭位置,
同埋手掌近手腕位.

一黎就話要針.
針前師傅問我食咗嘢未.
原來空肚針好容易會暈喎.
好彩都係食咗嘢先去啫.
一共落咗十二針.
有啲拮落去時都幾痛.
爭啲流眼淚.

落晒針,師傅又問我平時易唔易暈.
我答我血壓低,常踎低起身見頭暈.
師傅聽完就話咁就齋針唔電啦.

針咗十五分鐘.
起咗針.
師傅同我按摩,拉了幾下.
再敷冷藥,敷八個鐘.
拆藥後要等一個鐘至可以濕水,
否則好容易有風濕.

至於膝痛師傅睇都唔睇就話唔關事.
只係個人太虛,所以會膝痛.
乜都冇做過.

No comments: