Sunday, December 28, 2008

My Gifts

用了少許時間,清理丟棄舊物.
又找到一些有趣的東西,想和大家分享!

最近朋友戲言送我Precious Moments Figure作為聖誕禮物.
我自己都有啦!
陳年禮物,一直都只係收收埋埋,從來沒放出來.
應該係某年的生日/情人節禮物.


還有多年前嫻姐送我的小禮物,也是Precious Moments.
好似係聖誕禮物.


這是今年收到的生日禮物,麥當當"熊計".


還有今年的聖誕禮物,出自李小姐手筆.



從沖繩來的手信.有田燒.
成隻碗,我最鍾意個底.




舊時上堂温習時,朋友仔無聊的塗鴉.
呢個係JK畫的,依稀記得抄自蟲蟲特攻隊.

還有無聊的打油詩.


寶物尋歸底,各位兄弟,唔好眨眼....








Dada..... 師傅寫比我既勁過咭!!!



仲有條碼添架!獨一無二!
我記得係喺科大拉記畫既.
舊日子,很懷念呢...


P.S.仲有其它得意無聊嘢,得閒再同大家分享

2 comments:

Anonymous said...

好正, 勁鍾意你隻有田燒, 如果你放上網BID一定爭"BUN" 頭!

Jellyfish said...

多謝!
不過隻碗我點捨得賣呀!