Tuesday, December 30, 2008

老爸的新細藝

唔知老爸係咪年紀大,空餘時間唔想再出去玩.
早兩日話搵啲嘢做,突然買咗條銀龍魚返家.
外搭多袋魚仔,加蜈蚣數條(噁).
話要黎餵魚喎!
(之但係一條銀龍又食得幾多呢?)

買咗返黎,坐係個魚缸前面.
望吓望吓,又幾個鐘.
仲係咁叫我地睇添.
老爸呀...
呢啲嘢,我地係三妹早幾年發魚瘟時睇過晒啦.

假期完畢,老爸回大陸工作去.
致電回家時問阿媽佢啲魚同蜈蚣點喎...
收線後,姐問媽:咁耐以黎老爸有冇試過打電話回家問佢啲女點呀?
媽:你明知答案就唔好問啦!
姐和我:.....

P.S.條銀龍我今朝起身已經見佢反咗肚啦.
   一個禮拜都過唔到呀!陰公!

11 comments:

芷蔚 said...

陰公! 你做乜唔照顧佢呀!!

Jellyfish said...

佢唔係我朋友!

芷蔚 said...

咁你會唔會睇住我死唔理我.....架?

Jellyfish said...

咁唔同...
你係兄弟嘛!
佢邊有得同你比?

芷蔚 said...

好彩啫, 嚇得我吖~

Anonymous said...

how about those 蜈蚣? i only care about them... have you eaten those delicious 蜈蚣?

Jellyfish said...

比隻蝦拑住咗.

Anonymous said...

who is 芷蔚?

Jellyfish said...

Please do not leave Anonymous comment at my blog, u stupid cat!

Anonymous said...

Who is stupid cat?

Jellyfish said...

Stupid cat is a stupid cat!