Wednesday, March 7, 2012

網購

迷上了網購.因為愛平靚正!
(pic from shopbop)
先係shopbop買咗個Marc by Marc Jacobs手袋,
香港賣HK$4,700.-,Shopbop賣US$498.-,
我趁著有買滿US$250.-減US$50.-,滿US$500.-減US$100.-的優惠,
連同CK的內衣一同買下.
個袋省了大約HK$1,600.-,仲要買到Shadow色添!
大約幾天便收到DHL送到的貨了.

然後趁李小姐有75折,
asos買咗件LYLE & SCOTT 冷外套送人.
就咁睇尺寸應該著細碼會fit身啲,但中碼鬆少少就好似好啲.
不過比我地稍到個鬼佬Model著中碼隻袖都好似長長地,所以最後選細碼.
網購呢家嘢,尺碼同質料都要小心睇清楚.
否則買咗返黎不合心水唔開心就無謂啦.

仲有係Columbia見到對Sorel Snow Boots好靚.
本來想借同事張咭用8折買,點知最後得9折.
9折就梗係唔買啦!
我唔忿氣,上網係amazon搵到連運費都比香港平一半.
立即下單,一個星期便收到了.
成個冬季最暖就係對腳!

隨後細妹又想買對boots,
竟然Crocs都要收成七百幾!!
我上網同佢搵到對Sorel Rain Boots,
靚過Crocs多多聲,
連運費折番都係約HK$5xx.
之後我係Columbia都見到呢個款,原價同我對Snow Boots一樣,要賣成HK$1,499.-,即係而家平咗HK$900.-!!!

仲有幫人揀恤衫.
經amazon搵到Charles & Tyrwhitt
呢個品牌我地唔識嫁.
不過見佢英國恤衫賣到可以係Paris都開到分店,
又減價,咪試下囉.
9/1下單,11/1寄出,預計要2月頭至收到,
但係到2月中都唔見,嬲爆!
收我成£15.-運費都係咁!
唯有send email追,
好在隔天便有回覆,算快!
Confirm地址佢就再寄過.
原本預計三月頭(即係要三個禮拜)先收到.
今次就個零星期就收到啦.
品質仲好滿意添!
顏色夠sharp,個花亦與想像相符.
連恤衫送黃銅造的collar stiffeners,單買要£5.一對.
唔同其它品牌都是送膠造的(像Brooks Brothers也是送膠造的,金屬的要另購).
(pic from Charles & Tyrwhitt)
真係要比個"Like"佢.
係運費貴啲,而且恤衫已經有好多,
唔會一次過大手入貨黎節省運費.

No comments: