Saturday, August 13, 2011

心虛

又到Mid-Year Review.

老闆問:佢讚得你好緊要,話你好幫得手,究竟你做過乜令佢咁讚你呢?

我想話佢一問我嗰一刻我真係心虛,唔通佢收到啲小道消息?
傳言已經吹到佢度?
唯有叫自己冷靜.
一向工作上我都係交足貨既!
得到的亦是我應得的,唔駛自亂陣腳!

我反問:em... 你有冇問過佢呀?(即係可唔可以唔問我?又或者我可唔可以唔答?)

老闆:佢同我講話你好識做嘢.
我:可能佢有問題既話會比教多同我傾,咁我又比到一啲佢諗唔到既想法同意見佢啦!

好行既答案,不過要黎應付流流地既老闆,應該夠啦!

No comments: