Tuesday, September 30, 2008

我.愈來愈串

自從上年轉了新工後,唔知係咪因為學咗啲阿哥,我發覺我愈來愈串.


例子一:
有Sales自己唔做嘢.
唔緊要,但係佢阻住我做嘢.
都唔緊要,仲要同人地講話我hold住個快勞.
我唯有覆依貓,話比人知事實的真相.
轉頭個Sales咪做番佢要做既嘢囉,等我可以做嘢囉!

例子二:
有個Sales同我講,話比咗文件我,
好聲好氣覆佢貓,同佢講我冇收過,
佢竟然覆貓話阿乜水比咗我,仲要cc埋比我啲老細...
即係逼我做嘢啫.
最後比我係倉到提番個快勞出黎,發覺夾咗係入面,仲要係比其它唔關事既文件遮實晒.
我唯有又覆貓話佢知,仲要加兩句話文件夾係快勞入面,易唔見,
為防止delay同遺失文件,唔該下次直接交比我.
最後我阿姐睇完貓,都加多兩句話佢添!

例子三:
呢個係最新今日發生既,亦係我認為最串既.
無啦啦,有個sales貓我,叫我比啲資料佢喎.
我又唔係佢助手,隻case又唔係我既,仲乜叫我?
其他Sales從來都冇要求過,點解係佢要?
有嘢唔清楚,應該直接問個客啦!
本部門冇呢個服務嫁!
本來諗住唔理佢就算,點知佢又同人講話隻case hold住,因為要等我覆喎.
我只好貓佢,好簡單咁寫咗兩句:
What's the purpose? Other sales haven't requested such information before.

其實都唔係好串啫,係佢地迫我嫁!

No comments: